mandag 30. august 2010

Pakking

I dag er siste dagen min her på Stjørdal. Dagen har jeg brukt på å pakke sammen alt av utstyr, fordelt i to svære kofferter, en sykkelbag og håndbagasje. Sykt mye man trenger (eller i alle fall tror man trenger) for å flytte. Jeg har pakket ned så å si hele klesskapet mitt, og haugevis med sko, jakker og toalettsaker. Jeg er egentlig ikke så veldig fan av å pakke, så det er godt å være ferdig med det...

Flyet går klokken 06.20 i morgen, noe som betyr at jeg må stå opp halv fem (!!) i morgen. Er veldig spent på morgendagen, og gleder meg til å se skolen jeg skal tilbringe neste år på. Og ikke minst er jeg veldig spent på å møte alle de andre elevene! Nå gjenstar bare litt småpakking, før jeg tar kvelden. A big day is ahead of me..!

Litt av utstyret jeg har pakket...




















Sigrid

2 kommentarer:

  1. Du får ha god tur :D ikke gløm at vi ska bestill tur t Spania :D kos dæ masse i Staanger. Kjems t å savn dæ ! <3
    - Mali

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Skal kose mæ masse. Vi må bestille billett snart ja, blir bra med en liten "reunion" i Spania. I'll miss you too<3

    SvarSlett