tirsdag 31. august 2010

Solborg!

Etter 2 timers nattesøvn og en litt forsinket flytur ankom jeg Stavanger. All baggasjen, på hele 73 kilo totalt, kom med, og det uten å betale overvekt! Det eneste vi trengte å betale ekstra, var sending av sykkelbaggen, som også var fullpakket med både sko, liggeunderlag og sovepose. Ganske utrolig at jeg fikk med alt, med tanke på at jeg reiste med SAS...

Fremme i Stavanger forsøkte vi å få tak i taxi, men det skulle vise seg å være hakket mer komplisert enn flyturen. Etter noen minutter i kø, som forsåvidt var veldig greit, fikk vi tildelt en stasjonsvogn. Taxi-sjåføren la inn all baggasjen, problemet var bare at han ikke fikk baggasjerommet igjen..! Så han tok ut all baggasjen, og la det inn på nytt. Men også denne gangen feilet forsøket på å få inn alt pikk-pakket mitt. Litt flaut at hele taxikøa stod å kikket på den stakkar taximannen som ikke fikk plass til  all baggasjen... Løsningen ble at en ny og større bil måtte plukke oss opp på Sola og kjøre oss den ene mila til Solborg.

Jeg var fremme på Solborg i åttetiden, som elev nummer to. I resepsjonen fikk jeg tildelt nøkkel og ble vist til rommet mitt, som ligger i Vestborg. Rommet skal jeg dele med ei som heter Katrine, som også skal gå Globale Connection.

Bilder av rommet:








Det "store" skapet mitt.

Eget bad har vi også, luksus!






















Ellers har jeg møtt utrolig mange folk i dag, men har litt problemer med å huske navn... Regner med at det kommer etter hvert. :)


Sigrid

1 kommentar:

  1. Haha, stakkar taximannen ;p Bra at d orda sæ t slutt da :D Artig å sjå bilda fra rommet ditt og :D

    SvarSlett