fredag 27. august 2010

Skype it is


Nå er det bare fire dager igjen til jeg reiser til Stavanger, og jeg begynner å merke at sommeren er over. De fleste av vennene mine har allerede kommet godt i gang på universitet, eller er på vei ut av Norges landegrenser. I forigårs dro Ingrid til Barcelona for å studere spansk, i går dro Line for å begynne på folkehøgskole (og en helgetur innom Lekka), Rikke har reist til Sandefjord og i dag sa jeg farvel til Kristine som reiser til Sevilla, Spania. I tillegg tok jeg farvel med Marthe, som for tiden studerer på NTNU i Trondheim. Jeg har altså tatt farvel med utrolig mange venninner den siste uka. Dette er selvfølgelig trist, men så det er også spennende å bli kjent med nye folk seinere!

For at vi skal klare å "keep in touch" har vi bestemt oss både for å blogge og å bruke Skype! Så i dag har jeg lastet ned Skype på maskinen, i ønske om å holde kontakten med hverandre uansett hvor vi befinner oss. Ellers er det ikke så alt for mye som har skjedd i det siste, annet enn at jeg har skaffet meg myggnetting og malariaprofylakse til Afrikaturen. Og selvfølgelig myggspray. Har stor tro på at myggen vil holde seg langt borte fra meg, så utstyrt som jeg er. Nå er det dessuten bare en måned igjen til vi drar til Afrika! Gleder  meg. 

Sigrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar